???

Man ska egentligen skriva ngt dar uppe med ja, haha, jag vet inte vad som passar battre an tre ??? Jag fick ett inlagg av min kara van Philip over mitt forra inlagg: Chokladbollar eller negerbollar? som jag inte riktigt kan forsta o som jag bara skrattar at, lol!

Har negerbollar annan rytm i sig än chokladbollar undrar då jag!
Ja, du Phille, nu forstar jag faktisk inte riktigt vad du menar, haha! Ar du elak nu o menar manniskorna eller menar du faktiskt kakan?? For mig ar ju negerboll o chokladboll samma sak o dar med SMAKAR likadant. Alltid smaskiga o goda ;) tralalala, aven pa dansgolvet!

Da tal om bakverk o fornedrade ord sa blev jag sa hemskt godissugen o jag bara skrek efter choklad..! Tyvarr hade vi ingen hemma o jag har suttit barnvakt sa jag har inte kunna kila ner heller till en affar! I alla fall sa tittade jag i en bakbok med massa goda recept till julgodis! MUMS!!! Har ska det bakas om man kan fa tag i den dar jakla svenska sirapen! Forhoppningsvis IKEA! Men under den underbar julkolan stod det NEGERKYSS! Det fick mig verkigen att haja till! What! Blev Sam upprord over negerbollar, vad ar da inte en negerkyss (forutom mumsig sa, haha!)!!! Jag vill helt klart baka detta, men jag behover attikasprit o pepparmynta eller ngt sadant var det ;) Tihi, det kan nog bli mkt stock i helgen!

Tralalalalalala



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0