Chokladboll eller negerboll?


Igar hade jag tjejerna over o vi bakade o stadade o jag bakade bland annat chokladbollar/negerbollar! Jag skrev pa min status vad vi hade bakat; Mokkapalat (mockarutor pa finska), oatmeal (havrekakor pa engelska) o sa klart choklad/negerbollar. Vad ar en bra oversattning pa det till engelska??? I alla fall sa tog Sam, min tranare upp detta idag pa var traning, att jag var rasistisk! What, blev min reaktion? For att jag sager negerboll? Vad fan!! Det ar jag verkligen inte, till o med min mormor ar mer rasistisk an vad jag ar, allvarligt talat! O om jag nu skulle vara det, hur kommer det sig att jag da kanner mej mer attraherad av morkare killar an av blekfisar (sorry guys, but true!)

I alla fall, jag ar uppvuxen med att saga negerbollar o sager man chokladbollar da tror manga att man menar chokladtoppar med moss i o det ar det ju inte! Gah jag blev sa arg, besviken o chockad! Ledsen med for den delen! Fuck....!

Vad heter det for er? Chokladbollar eller negerbollar?


Kommentarer
Postat av: Philip

Har negerbollar annan rytm i sig än chokladbollar undrar då jag!

2009-12-01 @ 20:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0