- Not really a coffee drinker -

Jag kan väl inte riktigt säga att jag är en kaffe drickare men det ser så otroligt gott ut o så luktar det så härligt.... men smaken, den är ju vedevärdig! Usch! Fytusan! Synd bara att man blir så himla pigg av det. Haha! Igår sa Ulrika att hon vill ha en kaffe o mmmm, det ser ju så tusan gott. Suck, så jag frågade om jag inte också kunde få en. Kan la säga att hon såg lagom förvånad ut. Men eftersom jag inte riktigt tycker om det fick vi verkligen göra en specialare ^^ Kaffe latte blev det nog mera med både lite marble sirap o mashmallows. Lite söt kanske men pigg blev man ju, haha!

Idag gjorde jag precis en till. Kan ju inte neka att den ser god ut, eller hur?!





Hur dricker ni kaffe?

- Love, xox -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0