- Just wanna throw up -

Gaaaah, kan man bli mer irriterad! Shiit alltså!!!!!! Jag vet att vi inte är lika i tänkandet men när man inte ser längre än till nästipen så blir jag verkligen irriterad. När man bara ser till det materiella sakerna i livet, då blir jag frustrerad. Det är en mening med livet. Ja, mitt tänkande kan ses lite flamsigt o inte så seriöst på livet, men hallå, hur seriöst är livet? Vem är det som har kommit på alla regler o lagar? Jo vi människor. Lever vi alla efter dem?? nej verkligen inte!! Det finns människor djupt inne i skogarna eller långt ute i savannen eller högt uppe i bergen som inte har en aning om vad TV, presidenter eller vad olika könsjukdomar är. Är dessa människor mindre värde för att de inte följer de lagar o regler som vi andra civiliserade människor lever - HELL NO! Jag tror ärligt talat att de människorna lever lyckligare än vad de flesta människorna här i vårat samhålle lever.

Vad är ett liv, om man stressar fram resultat?
Vad är ett liv, när man inte längre kan se sig omkring o njuta av allt fint som finns omkring`
Vad är ett liv, där man glömmer bort allt leva i nuet då man fortfarande lever i dåtiden eller lever i framtiden?

USch, ja nu är jag irriterad.

Nej nu måste jag sticka, ska hämta barnen o förberede mig för en utskällning, jupp! Woho!!!!

- Love, xox -


Kommentarer
Postat av: nona

vad nu? :/

tråkigt att vi inte kan pratas vid oftare :(

jag ska försöka få tag i pappas mobil ihelgen så jag kan ringa dig!! <3

saknar o älskar dej!!!!!!!

2010-05-07 @ 20:44:35
URL: http://nonz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0