- Good morning Sunshine -

Finns det något bättre än att vakna upp till solsken?? Jag tror nästan inte det. Viserligen har det varit en ovanlig natt så man är fortfarande ganska trött, suck. Sedan att man ska springa runt till 11 ikväll gör inte humöret bättre, men detta ska man la kunna fixa, inte sant!

Igår fick jag ligga ute i solen o sola! Fy sjutton vad skönt det var. Kan lägga upp lite bilder jag tog igår. Inte alls för att göra mina vänner hemma i Sverige lite avis ^^ haha så ond är jag ju inte. Inte ens i närheten.

Min vecka är lite annorlunda då jag kommer att hjälpa en tjejkompis med hennes barn då hennes värdföräldrar är borta till lördag. Det är faktiskt riktigt mysigt men det hänger mer ansvar på en känner jag o man ska tillfredställa många på en o samma gång, men jag känner att prio är min familj o hennes barn nu :D resten skiter jag i!



Lagom rufsig efter nattens allla händelser ^^

- Love, xox -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0