XD

Ja, nu är det allt länge sedan jag skrev! SOO SORRY! Mkt har hänt men jag mår bara fint fint. Det hela tiden snurrar runt och tiden bara flyger iväg. Ja som nu. Jag skulle ha legat i sängen med släkt lampa för 13 min sedan men ändå sitter jag här framför datorn. Ja, man säger då det XD

Allt är bara fint fint med mig som jag sa! Pratade med min syster en liten snabbis och hon frågade hur mörk min pojkvän - hallå, come on! Serious?!?! Inte undra på att jag inte vill ta hem mina pojkvänner när man har syskon som jag har XD Haha nej det är inte så farligt, men jag undrar ibland hur långt de tänker!

Snart kommer min mamma o bror över. Jag är jätte exalterad över det men samtidigt är jag lite orolig. Även om jag har varit hemma två ggr under mitt år här så känner jag att jag har förändrats - till det positva så klart. Även om jag har förklarat en del för dem där hemma kommer de verkligen in i min verklighet (kind of!)...! Ja, jag får väl vänta och se. De kanske äntligen kan öppna ögonen o se hur lycklig jag är :D

Nu blir det natten i alla fall! Godnatt alla mina sötnosar där ute <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0