St. Patrick's day!

Yeay, nu har man firat något som heter St. Patrick's day, som är en Irlänsk tradition, men att bära något grönt hela dagen o kvällen blev en utgång med vännerna. Det blev lite trubbel i paradiset, haha! Det hela får mig att skratt faktiskt - Now I want tell you everything. Trevligt, då slipper man kanske huvudvärken framöver XD Ooops!

Det var riktigt trevligt o många trevliga människor med öl i handen. Själv dricker jag inte öl men idag lät jag mig gå faktiskt, så jag tog en Irish Car bomb o den var dryyyyyg! Uscha, men men. Det får bli champagne o gott vin till nästa helg istället :D

Nu är det sängen i alla fall. Får inte alls mina 8 timmar sömn, men det får vara, för denna gången. Det är ju trots allt bara St. Patrick's day en gång om året!

xox <3

Kommentarer
Postat av: nonz

Låter som att du fortfarande trivs lika bra där borta som när jag var där och hälsade på, och det är ju kanon bra :) Hoppas du får trevlig med din mamma och bror när dom kommer över!



Jag längtar tills vi ses, för jag saknar dig.. Ibland känner jag att jag verkligen hade behövt dig här hemma. Det händer en hel del saker här i lilla Reftele också faktiskt! Belive it or not ;D

Jag tänkte att jag skulle ringa dig någon dag i hopp om att du kommer ha tid för en liten pratstund :)



Ta hand om dig! Jag älskar dej <3

2010-03-18 @ 17:44:39
URL: http://nonz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0