Give me a massage!

Jag känner mig helt stel nu! Usch. Ja Sam berättade igår att man inte får träningsvärk när man tränar regelbundet utan man kan känna sig lite stel istället. Man får träningvärk då man inte har tränat på länge eller om man övertränar - vilket inte är bra.

Så idag känns mina ben stela o nacken med. Hmm, jag borde nog bege mig till Pentagon City och ta mig en massage där! AJajajajaj, men det är skönt efteråt XD

Jag känner mig lite trött, hade lite problem att somna igår, men ska nog göra lite energi te till mig o se om det hjälper. A är hemma idag, hon kändes lite varm så satte henne framför min datorn - Skönheten och odjuret, men M kommer nog snart o då ska vi byta av varandra. Ska sticka på spinning. Se om man kan hinna med att njuta av det vackra vädret med! Blir det lika fint i helgen då blir det allt Gtown och solning (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0