En dag nere i Gtown

Jag verkligen älskar Gtown och jag älskar verkligen glass! Gah hur ska det gå för mej då jag flyttar här ifrån. Troligt flyggar jag bara till andra sidan landet så glass o vackert väder o söta andra ställen att besöka kommer det nog att finnas, men Gtown, suck, ja det är Gtown! Så vackert och ljuvligt!

Jag var nere med Ulrika och vi kopte lite barnkläder till Stora A lilla bebis som blir tvp veckor i morgon! Två veckor redan! Shit vad tiden bara springer iväg!!!

Samma sak är det nu. Tiden springer iväg o jag måste byta om! Har svarta bralls och svart långtröja o tunn kofta över o det är verkligen för varmt! 22 grader är det ute idag, LOVE IT!! ♥




 Detta är för varmt idag XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0