- You can always find help at CVS -

Jag hade Sam idag o han gjorde mig inte glad. Men men, det är inte hans fel, utan det hela ligger på mig. Jag blir fan mig tokig o vill bara skrika!!!! FAn fan fan fan fan fan! Jag blir bara irriterad....! Grrrr!

Sorry!!

Ja, sedan får jag inte smärtan i halsen att gå över o huvudet värker. Känns som jag har feber ibland, men jag vet att jag inte har det. Men varit på CVS o handlat medicin så jag ska nog kicka bort dessa bakterier i halsen :D Wiie!

Hämtade Vanessa o hennes vän Jessie på flygplatsen o nu är jag verkligen helt slut. Hehe varit det den senaste två o en halv timma men ändå är jag uppe XD Dumma mig, eller vadå!? Jag städade bilen dock o det tog ju bara en halvtimma eller så, så nu är jag redo att ta den till Autoclean :P

Nu får det nog bli sängen, vet inte riktigt hur dagen ser ut i morgon. Ska köra Vanessa igen till flygplatsen vid tio o innan dess bör jag tanka, men efter. Hmm, antingen jobba lite igen eller städa HELA huset ;)

- Love, xox -

ps. Fick riktigt snälla kommentarer på gymmet för mitt hår :) They liked it! De såg verkligen förvånade ut XD ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0