- Work -

Jisses då ska man jobba i morgon igen! Fasiken med! Gaah, en hel dag har försvunnit idag där jag har sovit o tittat på tv. Lite mat har man fått i magen med =)

Jag trodde att jag ska få vara ledig, tid att umgås med vänner man inte har hunnit träffa på ett tag, få plocka i huset o städa o göra det fint innan mamma o Tommy kommer över, men blev visst ändrande planer. Jag ska hjälpa till lite hos andra A. Haha, gud vad alla ska börja på A helt plötsligt. Tur nog gillar jag barnen :P O det blir lite extra cash som man kan spendera i NYC om vi ska dit, som jag hoppas till! I love NYC ♥

Tur nog också ska det vara bedrövligt väder i morgon!




En bild jag tog i veckan när jag var lite uttråkad ;)


♥ Love, xox ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0