- Words of wisdom... in the tea bag -

"Patience gives the power to practice; practice gives the power that leads to perfection."

På vägen hem tog jag vägen förbi Whole Foods och handlade lite. Jag hittade mitt te som jag länge glömt köpa XD Eftersom jag på något sätt känner mig lite stressade o svårt att slappna av den senaste tiden så tog o köpte ett Relaxing Mind te också. Med varje tepåse får man små visdomsmeningar. Lite kul faktiskt, men jag var lite seg att inse att de stod saker på dem XD Lite dum kan man allt vara, eller hur.

"Patience gives the power to practice; practice gives the power that leads to perfection." Tycker det stämmer faktiskt... Vad tycker ni? Men vad är perfektion? För mig är lycka min perfektion :)

Kan även säga att teet, relax mind, mhm, det hjälper verkligen! Kanske springningen har gjort sitt med HAHA XD Nu blir det tänderna o sedan sängen! Äntligen börjar humöret komma upp igen :)

Godnatt

- Love, xox -



Kommentarer
Postat av: Aykut k Yekeler

i think you were drinking yogi tea :)

its the optimists who think only patience will get you where you want to be, just dont forgetto add in hardwork, planning and being persistent...

good luck

2010-03-31 @ 10:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0