- What's up dudes -

Haha det finns två fraser jag använder vädligt ofta med en göteborgsk dialekt - Sluta nu och Hallå eller! ;) Hehe, jag har själv inte märkt det tills M påpekade det samt även Ulrika. Det låter riktigt roligt när man tänker på det o man märker även vilket inflyttande man har på barnen man umgås med. Till o med N har börjat med Hallå eller XD

På tal om N så följde jag med på kalas. Vf vet jag inte riktigt, men jag gjorde det o A med. Det var ett utomhuskalas.... I SKOGEN! Woho med lite bergsklättring. Det var verkligen jättekul. Det var jag o A med 16 pojkar o fyra vuxna män. Gissa vilka som skulle visa hur det gick till i skogen? Visa vad man satte händerna o fötterna? Vem berättade att man skulle ta de lättare vägarna? HALLÅ ELLER!!! Bara för att jag är tjej betyder det inte att jag inte hur man ska ta sig till i skogen. Jag är från Reftele...! Skogen är ju typ som mitt hem XD

Barnen tyckte det i alla fall var jättekul o spännande. Det var roligt att se ett annat slags kalas, än dessa vanliga supermega amerikanska kalasen.

 















Blir mest naturbilder, för barnens säkerhetens skull ♥

- Love, xox -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0