- Today -

Det var jätteskönt att nere i Gtown. Blå himmel o skön vind. Det var jätte mkt folk ute med ^^ Så trevligt. Tyvärr var det inte som joinade mig, men det blev lite läsande, kollade i tidningar o skrev lite dagbok. Ja o en massa massa MASSA sms. Var nog länge sedan jag skrev så många XD Tihi.. OOOPS Oo



Här låg jag o myste i timmar

Lunch, mums! Godast ever!


Glömde ta bestick så fick ta pinnar från Starbucks - gick inte alls bra XD

Choklad till efterrätt


Nu när sommaren är påväg med stormsteg kanske man borde vaxa benen igen XD

Jätte många söta par fanns det överallt - mys -

Detta är det gulligaste paret tror jag ^^




Snart kommer mamma o min bror över :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0