- Time for nap -

Usch, idag är jag verkligen trött o halsont har jag med! Hmm, dumma mig för helgen... GAAAh jag har inte tid med att vara sjuk eller känna mig hängig som detta!

Snart åker familjen på semester samt några kompisar - RELAXTIME MAYBE XD Även om jag verkligen älskar min familj ska det bli skönt att få vara lite själv. Jag ska nog banne mig stänga av mobilerna o datorna samt även dra ut telefonerna XD haha helt instängd - me like! Nja, det är nog bara en fas jag går igenom nu. Kommer troligen vara helt på topp när familjen åker o sakna dem så det gör ont. Alltid så XD haha! Uscha, tänk när man lämnar familjen för alltid; kommer fan storböla som bara den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0