- The word is Swedish -

Nu är jag hemma en liten kort stund. Väntar på att bli upplockad för att springa lite små ärrende o tvätta bilen. Haha jag älskar att åka o tvätta bilen XD Men jag hoppas Ulrika inte gjorde det utan mig nu!! Gaah, då blir jag arg XD Inte så att jag ska dit två ggr den närmaste tiden....! ;) Jag har en tendes att dra mig till platser där det jobbar killar, hehe..! Singel o galen, mhm, där har man en perfekt beskrivning på mig, eller!? Plus svensk blondin!

Det var skönt att komma hem till Sverige över en stund. Blå o gul, det är verkligen fint, speciellt om man bor utomlands tror jag. Man uppskattar sitt land så mkt mer på något sätt.

Det är helt galet ute på vägarna förresten. Massa massa massa bilar överallt! Mer än vanligt, suck, o amerikanarna är la inte de bästa chaufförerna i världen - trots att de gärna vill se sig som bäst i världen XD Det var mkt folk på IKEA med men man hittar la de kortaste köerna så klart så det var ingen fara. jag tror nog det var mer folk på IKEA än vad det finns människor i Reftele, de ni. Ja, folk ser man alltid nu för tiden o inte kossor. Kossor kan faktiskt vara lite sötare ibland o önskar att man hängde med dem i stället för de idioter som kan finnas här ;) Muuuuh, muuuh muuuh? Muuh muuh XD Lätt att man faller in i Muuuh spåket ibland ;)






Hittar ingen IKEA bild på datonr så det får bli denna som jag tog igår =)


Nu kom Ulrika så får hoppa ut i bilen - pling blong

- Love, xox -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0