- The one I tell it all to -

Sam, jupp, han får du höra en hel del saker. Jag vet inte riktigt varför men vi verkligen kan prata om allt! Hehe, allt från bikinivaxning till killar/tjejer o annat mumsigt.

Eftersom jag fick veta att jag behövr sitta barnvakt så var jag tvungen att ändra tiden för morgondagens session o jag kunde då inte låta bli att berätta om Mr G för honom. Haha, han fick sig allt ett gott skratt men sedan avslutade han - But he has never made you feel uncomfortable, RIGHT! Hmm, bra fråga. Jag är ju en stor flicka så jag kan ta hand om mig själv ^^ Jag fick en otrolig beskyddande känsla o mitt välbefinnande var viktig för honom. Skulle jag säga att han hade gjort att jag kände mig obekväm, uh, jag undrar vad han hade gjort då...!

A girl with a shining smile is lovely but not always the best ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0