- Short time -

Idag så hämtade K barnen så jag började inte fören kvart i fyra, eller hur man nu ska säga. Hmm, när man känner sig riktigt hemma är det svårt att se mitt liv som ett jobb. Jag älskar verkligen barnen o föräldrarna är verkligen underbara - ja jag har verkligen hamnat i en suvären familj =)

Vi trodde att A skulle ha en tap-uppvisning men det visade sig att så inte var fallet o N ville vara med mamma så de var bara hemma en kort stund sedan begav de sig igen. Under tiden plockade jag upp lite plus bakade sockerkaka, mums. Jag är verkligen expert på sockerkaka XD Om jag får säga det själv. Bakara även fullfullfullkornsbröd till mig o K. GOTT!!!

Kvällen har börjat o barnen har mat i magen. Snart blir det läggdags med böcker. Det är riktigt mysigt att krypa ner o läsa en bok. Då blir man sugen på att skaffa egna så man kan göra det varje kväll - näääh, inte än på ett tag.

Pratade lite med Panne idag med =) Supernice! Hon hade typ tusen frågor om Santa Barbara. Hon var helt inne på att åka nu. Trodde inte hon var så seriös som jag! Coolt. Jag har skickat in nästan alla mina papper o ska bara skicka in pengarna till Avista, sedan är det bara att invänta svar :D YES!! Jag längtar verkligen till den dagen då jag kan skriva ord: JAG KOM IN ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0