- Relax time -

Måndagar är oftast de bästa dagarna på hela veckan. Ja typ måndag o tisdage. Onsdag o torsdagar brukar vara rätt sega, men så kommer fredag så är man på topp igen.

Men idag är det väldigt segt. jag skulle vilja gömma mig. Hm, konstigt. Jag har lite halsont o huvudvärk så det kan nog vara det som gör det. Man vad är inte bättre med lite blommor i rummet som sprider en härlig doft, nystädat så man kan ligga på mattan :) Självklart har man ju massa tidningar att läsa o cholkad. Lite drycker o tänt ljus, ah, det känns rätt trevligt! Börjar inte jobba fören halv fyra tror jag idag. K hämtar barnen idag sen har jag bara N till sex ungefär. Lätt middag idag med - PASTAKUDDAR XD







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0