- Princess and the Frog -

Nu är jag hemma hos Ulrika o jag har precis sett Princess and the Frog med lilla L. Woho. ÄNTLIGEN. A kommer bli så avis när jag berättar detta för henne XD hehe nä, jag har faktiskt tänkt att jag ska köpa den till henne o Alvin and the chipmunks till N. Men jag kan inte påstå att jag var inte jätteförtjust i filmen - Princess and the Frog. Ja, jag kan inte säga att jag fick se eller höra mkt XD hehe!

Snart åker Ulrikas familj på semester o Ulrika blir ledig med, wiee! Vi ska ha filmkväll här, yey! Ska bli riktigt trevligt. Vi tänker ta hem The Stepfather på demand. Se om vi inte ska åka o ta o göra lite Pad Thai o köpa hem CHEESE CAKE!!!! Åh, jag känner redan hur det vattnar sig i munnen...!

- Love, xox -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0