- Oops -


Hehe, tjena vilken kväll! Jag har nog ärligt talat inte haft så kul som jag hade det igår. Helt sanslöst! Jag var sjukt nervös när jag lämnade huset igår, men M pushade mig o sa att jag skulle ringa om jag behövde hjälp (o jag fick inte åka lifta eller gå hem barfota XD som om de aldrig har hänt innan, haha). När jag kom ner till Waterfront så var det bara Albert där med hans kollegor, var av en var en tjej som hade sin tjejkompis med sig. Pust, lättad, men sedan gick de! Redan kvart i elva! Aaaah, noooo! Men sedan kom Geovanny, Zach, Fransco (tror jag att han heter XD) Noel o hans kompis (tralalalala) och Cassie. Jag rådiggar Cassies still. Hon är bara så grymt cool! Så vi var 9 stycken o fyra vrålsnygga killar satt i rad. Jag kunde inte låta bli att skratt o skriva till Ulrika XD Detta var 11 på kvällen. Hehe bara början...!

Jag fick många komplemanger vilket fick mig att rodna så jag gömde mig bakom Noel. My big boy! Jag vet inte hur många shots jag drack eller drinkar o här dricker man vodka med vatten. Kan man göra det? Hmm, ja, bad bad bad bad men natten var superkul o slutade med middag vilket inte var lätt att få ner. Fick ner brödet o vattnet i alla fall XD


























And this very last one.... Hmmm, WHAT ARE YOU DOING?!!?!!??!?! XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0