- Lazy day -

Idag har det varit riktigt segt. Buh....! Jag har inte haft någon power alls idag. Städat lite, tittat på TV, sovit lite på soffan o så. Klockan sex drog jag mig ur soffan o tog mig till gymmet. Det var seeeeg väg dit o jag kom inte riktigt in den tiden jag hade tänkt mig heller.. hehe...

Så när jag väl kom fram så hoppade jag på treadmill o sprang 5 km! Wow jag sprang verkligen 5 km! Woho, så stolt över mig själv. Första gången jag sprang utan stop, hehe! Det tog 37 min. 7 min längre än vad Sam gör. Men jag ska nog komma ner till 30 snart :)

Trodde att jag skulle dansa lite med, men icke! Det var en annan tränare o jag hade inte lust alls. Så jag gick till Sam. Visade sig att hans klient skippade så vi tog en kopp te tillsammans o pratade. Nja, mer Sam som pratade om jag kan säga så. Skönt att bara lyssna ibland :) Mys på gymmet, haha XD

Eftersom jag bara hade tränat i 40 min så gick jag ner o tränade på en annan cardio maskin i 40 min sedan gick jag ner till poolen. Aaaah. Ja, det blev en bra kväll i alla fall.

- Love, xox -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0