- Headache -

Mm, det är precis vad jag har. Usch, kan man verkligen ha mer eller mindre huvudvärk i tio dagar?!?! Jag är inte direkt en piller människa (när det kommer till medicin) så alvedon, näh. Det måste ju nästan finnas en anledning till det, men vad?! Hmm, ja bra fråga.

Det blev en snabb vistelse till Stora A o J för att se deras nyfödda bebis! Sån otroligt vacker bebis! Hjälp alltså! Vill nästan ha en egen (nästan...). Sedan blev det av ner till Gtown där vi träffade Niina o Anna. Även Vanessa kom o joinade oss. Riktigt trevligt att ha alla tjejer där XD Borde bli av mer ofta tycker jag.

Blev lite bio time med: The Bounty Hunter men jag kan inte säga att jag tyckte om den speciellt mkt. Lite seg emellanåt.

Nu blir det natten! Se´om huvudvärken kanske är borta imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0