- Good morning -

Vilken natt! Uscha, jag har typ vaknat varannan timma praktiskt taget :( Det är mkt som snurrar i huvudet som nästan gör mig tokig! Suck...! Jaja, det kommer nog lugna ner sig lite snart. Just nu måste jag nästan springa. Ska köra Vanessa till flyplatsen o sedan kanske jobba. Vi får se...

Halsen känns faktiskt bättre, men går ändå på medicin fortfarande. Verkligen kicka igång hela kroppen. Måste kolla vad man ska göra på gymmet idag. Tisdag, hmm, Zumba for sure. Kanske spinning med?! Hade varit kul, för jag kommer inte kunna gå på fredag. Eller om jag ska springa. Ska börja springa 3.1 miles tre gånger i veckan nu.

Nu ska jag göra lite frukost o bege mig senare :)

Ha en underbar dag!

- Love, xox -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0