- Busy night -

Då har man jobbat lääänge. Nja inte egentligen ;) Helt dugligt om man får säga så. Barnen verkar lite oroliga över att resa imorgon men känner man de rätt så kommer de inte vilja återvända till DC om några dagar XD

Lilla A mumlade om att ngt otäckt ska hända - Flygresan, mhm, husbil, aha! Jaja, det kommer bara att gå bra.

Stora N han mumlade han med. Fast det var mer Great Canyon om o om igen o det snurrade o snurrade så att jag blev alldeles yr! Men vi somnade tills sits allihopa. Ja, jag somnade ja lite med ;)

M kom hem lite tidigare o kom upp för att se om vi sov eller inte o då hade N inte somnat riktigt så lika snabbt som M kom in i rummet, stack han ut! TACK TACK! Nä, jag förstår honom. Vf börja om från början?!?! Det blir en lång dag för dem imorgon - FÖR MIG MED! Gaaah, ska upp kl sex imorgon!! Men sen kan jag sova i 16 dagar XD haha nja det tyvärr inte!

När jag kom ner sedan, satt M framför TV o skulle försöka laga sin favoritskjorta med ********** ! Jag ska inte säga vad det var så jag gick o hämtade nål o tråd o tog skjortan o gjorde ett utmärkt jobb XD Haha man har la det i fingrarna!

Nej, nu ska jag nog allt gå o lägga mig. Funderar om jag ska publicera ett inlägg jag skriv tidigare idag, men det är ganska djupt. Hmm, nej inte idag. Behöver nog finslipa lite på det o hitta en lämpig bild..!



- Love, xox -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0