- Blueberrysoup -

Mmm, det är verkligen gott, mums! Känner mig redan bättre.

Haha, M kom hem med en bil innan, för jag ska köra barnen till ett kalas efter skolan. När jag kom ner för trappan tittade han snopet på mig. Fryser du? O så hyttrar han för sig själv. Näh, jag har bara ont i halsen XD Då tittar han värsta misserablet på mig o frågar hur det är med mig, om jag har tagit medicin, om jag sovit osv. Haha! Aww, han blev verkligen orolig för mig. Men det är bara halsont. Vana för mig!

Det är riktigt skönt ute men jag tycker det är lite kallt fortfarande. Är ju trots allt bara 19.5 grader ute ;)

När man sitter framför TV så är det rätt mkt reklam o den jag diggar mest är Progressive XD










Jag diggar denna med XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0