- Bitches is a common word today -

Usch, vilket humör jag har haft. Jättejobbigt...! Det är inte ofta jag är på dåligt humör, men oftast är det i samband med att jag mår dåligt, vilket jag gör nu! Bläää för mandlar!!! Önskar att mamma hade bett läkarna att ta bort dem - hata hata hata!

Det är inte så att jag har jätteont när jag sväljer, utan det är mer torrt o lite röd. Jag känner mig dessutom hängig i kroppen o ingen lust alls till något! Gah, gillar inte att vara sjuk, jag blir så pms-ig då! Buuh!

När jag väl är på detta humör drar jag till mig folk som bara gör mig ännu irriterade, som tjejerna i Zumban! De tog min plats, grrr! Här är man standad o så kommer ni o tror att ni kan moves, MOVE BITCHES! Sedan när killen skulle packa ner mina matvaror, tog det typ 100 år innan han fick ner det o han kunde inte packa heller. IDIOT! I bilarna på vägarna ska vi inte ens tala om, grr!

Ja, nu tror jag att det är dags att lägga sig. Se till att bli frisk. Ska upp o ta en msk av A's medicin o skölja munnen med de där starka saken - grönt o sedan lägga mig. Kanske läsa lite med för att lugna ner mig....!

GODNATT säger en sur CL ;(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0