- A letter -

Mamma ringde igår, hem till huset. Vilket inte är vanligt o speciellt inte sent på kvällen (hemma i Sverige då, vill säga). M svarade o pratade lite med henne sedan fick jag luren. Haha, det är roligt att höra M o mamma prata XD Han visste inte vem det var från början men sedan kom ljuset =)

Jag hade fått brev - Ett viktigt brev, ett brev om min framtid XD Haha typ iaf! JAG HAR BLIVIT GODKÄND TILL STUDIELÅN :D Kanske inte låter jätteviktigt, men det är inte vilket vanligt CSN lån, utan det är ett utlandsstudierlåns. Detta godkännandet är det sista jag behöver för att alla papper ska bli inskickade. Praktiskt taget betyder detta att jag har kommit in på Santa Barbaras City Collage - YES!!!

Woho! I'm soooo sooo sooo happy about it! Lite ledsamt att jag inte ska hem till Sverige på ett tag, men hallå, jag ska flytta till Kalifornien - vem kan klaga :D








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0