Välkommen 2010

Vem är världens sämsta bloggerska?? Jo, MOI! Hehe, sry! Jag skulle kunna säga att ni har inte missat ngt i mitt liv men då skulle jag ljuga ;}

Vi har klarat ett annat nytt år. Ingen undergång detta år heller! Värst vad tur vi har, intressant. Jag pratade med en killkompis inte alls för länge sedan o en gammal klasskompis till honom kom på tal. Hon var helt 100% säker att jorden skulle gå under nyår 2000! Lol, jag kan faktiskt inte annat än att skratta åt det. Det finns många som förutspår att jorden ska gå under just under nyår. Vf just nyår tror ni?

Ja, jag ska bli 103 år gammal så jag har nga fler nyår att fira så jordens undergång får allt ta o vänta nga sådär 81 år till ;P

Hur ser ni till 2010? Jag är helt exalterad till det! Woho, nytt år med nya möjligheter. Gud så många planer jag har för detta år!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0