USA till Sverige för att återigen återvända till USA!

I love the States! Jag kan inget annat än säga så! Jag trivs så jädrans bra här borta! Jag hade lite panik över att vara hemma i Sverige. Det var ju så himla kallt att näshårstråna frös när man gick ut! (Sam är ju så snäll o berättar att jag har SÅÅÅÅ många ;})

Mamma o Tommy var ju sjuka o det visade sig att de hade svininfluesan! Så roligt att verkligen vara hemma då! Vf ska de dra på sig sånt just när man skulle hem? Tur nog så klarade jag mig. Fick ju bara magsår/magsjukan, lol. Men bara för att mamma o Tommy var sjuka så fick jag inte vara nära min systerdotter eftersom jag kunde vara en bärare utan att jag själv fick nga symtomer! Suck, de få gånger man får se henne så får man inte leka eller umgås med henne :/ Det är nog det jag saknar mest från Sverige, min underbara systerdotter! Julen passerade förbi o all julmat var supergod! Mums! Första gången som jag verkligen njöt av maten. Kanske blev lite för mkt choklad, men hallå, det är en dag om året (plus nga till före o efter!)

2 veckor kan känns länge att vara tillbaka i Sverige o det kan vara rätt påfrestande att leva så nära inpå sina föräldrar o tonårsbror (JA DET ÄR FÖRSKRÄCKLIGT MED TONÅRINGAR!!!!)! Jag hann inte med allt jag hade tänkt göra i Sverige, men jag fick umgås mkt med älskade Pernilla o Nona! Tyvärr ingen pulka åkning! Jag fick även träffa Philip över en middag på Bambu :) o farmor bodde hemma hos oss så fick träffa henne med. Tyvärr hann jag inte träffa alla som jag hade tänkt hinna med, men ja livet rullar vidare!

Jag kom hem till USA igen den 28 o galet nog så fick jag skjuts av Ida o Åsa! Hur stor är chansen egentligen att man träffar ngn man känner på flygplatsen? Träffade tre stycken! NICE!

Tyvärr är det många förändringar i mitt liv nu. En del positiva o andra mindre roliga, suck! Nyår tänker jag inte nämna här just nu idag, men namnen kommer la upp skulle jag tro ;) Tralalalalala!

 Nej nu ska jag nog ta o beställa en te. Min caramel soy latte är slut! Den är ganska söt så nu vill jag har ngt neutrallt att dricka :)

Ms C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0