Låter fingrarna glöda...!

Nu är det allt ett tag sedan jag skrev (JAG VET ULRIKA!!!) o nu tänker jag bara fingrarna glöda, eller ja tills K o M kommer hem från personalfesten. Sitter just nu barnvakt hemma. Varit helt mysigt, för A är lite sjuk o N har fått ett nytt spel, så värsta lugnan här hemma! Det som skulle ha gjort att jag skulle njutit till fullo är om jag hade varit frisk! Men sån lyx ska man visst inte få ha alla gånger.

Jag borde egenligen berätta vad som hände i helgen, men ja, jag få se om det kommer ner det med, men i alla fall kan jag säga, att jag har då aldrig varit så sketfull som då, för så lite pengar. Jag spenderade totalt 5 dollar i lördags, wieee! Här var det massa drinkar från olika boys, mhm, mama that's the way we do it here! Jaja, man gjorde lite mer dumheter o det får man lida pina för nu! Inte så att man blir fin för det! Nej nej! Jag har väl ignorerat det lite med eftersom jag var på gymmet mån, tis o onsdag men icke idag o inte blir det någon spinning imon, stackars Geovanny :( Får nog gottgöra honom på något sätt, kanske till helgen XD så vad är det jag gnäller över?! JO MIN HALS!!!! Faskiten mamma, vf opererade vi inte bort dem?! Det gör ju så himla ont ont ONT!

Jag är helt prickig i halsen, inte riktigt gult än, o knack knack i bordet, så får vi hoppas att det inte blir något heller! Nu ska jag bara gå mot bättringsvägar! Eller hur?!

Trots att jag kanske blir frisk till lördag morgon känner jag att hela denna veckan har passerat så jädrans fort att jag tror att jag skippar roadtripen o kanske tar en date med Mr. Sixpack istället. En bio vore ju inte helt fel med manligt sällskap, eller helt enkelt gå dit med Ulrika vilket är fint fint sällskap!

Usch, vad jag nyser av mig! En försäklig förskylning har jag fått! Kan ju inte ens hålla inne mina nysningar utan de åker rakt ut (
så man ska nysa! mhm!) o det gör så jädrans ont!

Nähe, nu får jag värma upp mitt honungsvatten igen!

C'ya, xox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0