How to date an american boy!

Lol, ja, det kanske ska bli mitt nya uppdag! Hur det går till med dejtningen här i staterna, för det är totalt annorlunda måste jag erkänna!

Jag känner mig själv inte som en av singlarna ute på marknaden trots att jag snart har varit singel i 3 år! Shiiit, nu börjar det krypa i kroppen ;)  Lol, kanske inte. Jag är en ganska stark karaktär så att ha en kille vid min sida har inte varit i största behov, trots att det allt har funnits några hetingar under dessa tre år! Ser jag tillbaka på dem så var de rätt gamla (unga om vi snackar i amerikanska termer o boysen jag dreglar över här, haha!) o vad är det som gör att jag dras till äldre män? Nu snackar vi då inte 40 50 60 års åldern här utan mer runt 30 o jag är ju nu 22! Hmm, vad är alla hetingar mellan 23 till 29?!?! Hello?!?! Are you out there?!?!

Killar som jag upplever flörtar med mig är i en ålder UNDER 20 eller ÖVER 30! SHIT! Eller hur ska man uttrycka sig?!

Sociala ställen jag har hittat killar på är självklart ute i barerna, på hemmafester, gymmet, skolan, starbucks ect. Här är det faktiskt tillåtet att dejta flera stycken på samma gång! Jag vet, det låter ju helt tokigt! Jag fick den frågan inte alls för länge sedan! Jag blev ju helt paff! Jag visste inte om detta då. Men det är helt normalt att man träffar olika killar/tjejer under dating perioden, men sedan när det kanske blir lite mer seriöst, så ska man nog lägga ner de som inte var riktigt lämpliga kandidater!

Just nu kan jag nog säga att jag flörtar med flera men  det är mer en jag bara är lite mer dating seriös över men det känns inte riktigt som den rätta! Jag vill ha en annan, men jag vet att jag inte kan få honom, för han är mer som en bror för mig....!

Jag kommer då inte lägga ut några som helst namn utan kommer komma med smeknamn som jag o Mirka har kommit på ;) lol!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0