- Videoblog -

Haha, jag försökte göra en hälsningsvideo men det gick åt pipan! Får nog öva lite mera XD

Huset är fullt med barn, vilket helt otrolige är jättelugnt. Fem barn fick jag med mig hem - NICE! Det blir att jobba lite länge idag med, men inte för sent som tur är så jag hinner med att åka o träna med! Sam Sam Sam SAM, jupp nu ska han plågas (haha, nog mer jag som plågas!)

Har hunnit svara alla mail som jag hade planerat plus några till men en skurk var då snabb på att svara, haha! Så får försöka svara på det ikväll. Snart är playdate(arna) slut så dags att laga lite mat. Hmm, men vad!?!?!


Bjuder på lite bilder istället XD










See ya later, bitches!

- Love, xox -




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0