- Tired -

Mhm, det kan man säga att man är. Fast vet inte vad som gör en trött bara ;) Om det är min kära familj som är på besök eller om det är solen som vi vistas i så mkt, eller attraktionerna vi ser eller gymmet! Ja, verkligen en bra fråga!

Röd som en tomat är jag i alla fall! Sam fick sig ett gott skratt o Bobby han hissnade när han såg mig XD Haha, Alex han var tvungen att känna på bröstet och JA, man blir vit om man trycker. Micheal kunde inte hålla sig för skratt. Lol, ja, det var några intressanta timmar ikväll. Det gör inte så ont men jag är bara så jäkla het o blir så varm att jag inte vet hur jag ska få ut all energi! Jätte jobbigt XD

Tänk, det är bara April o jag är sönderbränd. Haha om man tycker mitt bröst ser roligt ut, så ska man se fötterna!!! HAHAHAH XD älskar mina sandaler jag köpte förra året med de har väl lite väl många remmar --- som man kan se på min fötter nu!

- Love, xox -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0