- Sweat -

Oja! Här har man svettats som en gris på gymmet XD Hade på mej en huddtröja när jag gjorde cardio o fyfasiken! Det bara fann av mig o så himla skönt med en dusch sedan! Vet inte om jag ska sitta barnvakt ikväll eller inte. Vi ska ha gäster över i alla fall. Så mkt vet jag, men om jag behöver finnas till hand, hmm, det vet jag inte.

Borde springa in till banken nu, men hinner inte innan jag ska plocka upp barnen för det visar sig att det är fotboll i alla fall, så måste springa upp o plocka i ordning i barnens rum, sedan springa upp till skolan - PUST! Men men, IMORGN 10 am står jag vid bankens dörr!!!

Fick lite bilder innan av Mirka - på mig XD haha som hon inte har flyttat över till mig förens nu (efter typ 4a månader).











Nej nu måste jag springa!

- Love, xox -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0