- Still runs in my veins -

Jag känner mig fortfarande flyförbannad över allt. Nyligen ringde Babsi o frågade egentligen vad som sker. Hon hade pratade med en vis person som jag för tillfället inte vill ha någon kontakt med för det gör mig bara ännu mer irriterad.

Bägaren blev full o nu rinner all ilska över!!!!

Jag är så arg att jag skakar, jag vill spy, jag vill skrika, jag vill kasta saker omkring mig - jag vill göra som barn gör när de är arga! Men fan det går inte. Det finns ingen som kan skaka om mig o sitta ner o prata med mig över detta. Jag vill bara svära o skrika ut mina tårar.

Fyfan för livet ibland alltså..............


Kommentarer
Postat av: nonz

you have to tell me next time we talk hun <3

2010-04-29 @ 01:03:46
URL: http://nonz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0