- Stiffness -

När man inte längre får träningsvärk blir man blir man lite stel i stället. Aj aj aj aj! Haha nä det är inte så farligt faktiskt =) Men min vad gör ont! Grr, jag som ska springa, grrr....!

Igår när jag kom till gymmet så var Sam där o jag skulle mer behövt en kram från honom men istället så retades han istället så han fick en smäll på armen! Haha, jag såg verkligen rött! Men jag behövde det. Man springer bättre på något sätt när man är irriterad. Jag kokade verkligen av ilska o jag tror inte han har sett mig så arg innan. Han fick verkligen dåligt samvete XD Jag drog med mig honom ut o vi pratade lite. Jag fick gråta lite o han fortsatte med sina jävligheter. Ja, nu känns det bra i alla fall o det var superkul på Zumban :D

Nähe, om M kanske kan komma hem nu så jag kan åka till gymmet o träna lite innan Vanessa kommer förbi!

- Love, xox -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0