- Prediction -

''Caroline sweetheart, everything seems to be at cross-purposes today. Get an early night and remember, if you've been true to your ideals and your intentions have been good, you should find the Universe returning the favor.''

På facebook har jag den applicationen där jag blir spådd av en kvinna, något som man ska ta med en nypa salt. Tyckte den senaste jag fick var rätt intressan, hmmm! Vad kan detta betyda ;)

Nu är jag lite sur. Jag kan inte fixa min amerikanska internetbank o jag vägrar att ringa dem! Jag vill inte, jag vill inte, jag vill itne! FUCK FUCK FUC FUCK! Men men, nu är klockan mkt o jag ska lägga mig. känner verkligen hur ögonen sakna börjar dra sig neeeeeerrrr åååååååååt!


Godnatt kära vänner!

- Love, xox -



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0