- One kid down -

En har somnat o en ligger i soffan - lyxigt. Jag är nästan klar för kvällen. Ska bara spruta på lite parfym o byta om o fixa håret. Hade inte torkat när jag tog ut flätorna så det vara bara att göra om dem, suck!

Ikväll dricker jag hartass (??) o ja känner av den, haha! M vet hur man gör XD Efter jag hade gjort min makeup så borstade vi tänderna o tog på oss nattkläderna. När vi borstade tänder sa A till mig:

"Du ser konstig ut Caroline..."
"Va, varför tycker du det A? Är jag inte fin?"
"Näe, du ser ut som en häxa!"

Hahahahahahaa, ok... Snällt... Sedan var det att borsta N's tänder och han tittade konstigt på mig:

"Vad?!?!" Säger jag.
"Du ser ut som du har kommit ur ett slagsmål..."
"Haha, ok! Vad menar du med det??"
"Det ser ut som du har fått två blåtyror. Du vet, man blir sådär svart..."

Hahahaha, ja, man får faktiskt de sanna svaren av barn o av fulla människor. Se vad man får höra ikväll på Third (JAG VET VAD DU TÄNKER ULRIKA!!!!)

När jag skulle fylla på mitt glas möte jag M o han tittade på mig! "Jag ser att du ska gå ut. Det gör du helt rätt i!" Hehe, jag undrar vad de sanna orden skulle varit egenligen. "GÅ GENAST O TVÄTTA BORT DEN DÄR KRIGSMÅLNINGEN!" hahahhaha XD








- Love, xox -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0