- It's friday morning -

Yeay, nu är helgen här! NICE, o skönt nog får man sovmorgon!!!

Trots att man har sovmorgon ska folk ringa o väcka en ;) Nä jag hade redan vaknat så det var ingen fara. Jag hade en jätte konstig dröm. Jag drömde om Stella o hennes tjejkompis o att jag skulle sova hos någon. Jag har inten aning om vart o jag väckte ett av barnen som blev helt vild - TOLV PÅ NATTEN! O mamman var inte alls glad. Dessutom skulle jag packera o det var typ att man skulle hoppa med bilen för att packera den XD Ja, helmysko helt enkelt. Jag funderar om jag drömmer på engelska eller svenska, men jag kan inte komma på det. Jag får nog sova med någon o se o jag kanske pratar i sömnen som kan avslöja vilket språk jag pratar på, hehe!

Jag ser verkligen framemot helgen! Jag vet inte vad som kommer att hända även om helgen är så gott som HELplanerad. Jag har bara en kittlande känsla i mig att det kommer att bli en rolig helg - Wieee!

- Love, xox -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0