- I can feel it in the fingers -

Tjosan!

Godmorgon kan jag inte riktigt säga eftersom jag har varit upp i flera timmar (ja Ulrika, jag har varit uppe ÄNDA sedan 7.50!!! ;)) men lite seg är jag allt o sängen lockar oerhört. Det kan jag inte ljuga om, men nej! Sova på morgon, nej det ska jag sluta med nu! Kan ju inte gå tillbaka till den gamla vanan som jag hade innan mamma o Tommy var över. Vaknade ändå vid runt nio varje morgon när de var här =) Jag är såååå duktigt, eller jag var i alla fall! JAG LÄNGTAR TILL HELGEN!!!! Vill sova XD haha! Älskar att sova! Mums! Om jag kunde få vara någon, så skulle jag vilja vara törnrosa! Bara sova i 100 år, woho, vem skulle inte vilja det? ;)

Idag har jag tänkt få iväg lite mail med. Gah, har så många att svara att jag nästan blir tossig :) Det finns nog inget roligare än att få brev eller mail, men det är allt drygt att få ihop tiden att skriva tillbaka! Men bra musik så jag ska nog få glöd i fingrarna. Jag känner att idag är det dagen :P

- Love, xox -




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0