- Everything is the military's fault -

Haha, ja idag har jag verkligen spytt gala angående militären o jag är inte snäll i mina ord om man säger så! Sorry, but true! Viserligen måste jag erkänna att mina tankar till militären ändrats drastikt o det är nog mesta dels för att jag hade verkligen en suvären diskution med Jeremy för några helger sedan.

I alla fall så allt här hemma som inte har gått har varit militärens fel (på skoj mer då. M o jag har skrattat en hel del över det!). T.ex ett ägg hade gått sönder i kartongen o vi fick inte ut det, så ja, militärens fel. Sedan så var vispen helt knasig så det var militärens fel det med XD hahaha! Inte lätt alla gånger.

Ja, detta är hur jag bearbetar min ilska. Har ni några speciella sätt att bearbeta ilska? Äta massa choklad eller hoppa o skrika? Tell me =)

-
Love, xox -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0