- Did she die -

Nope jag är inte död än men det skulle vara rätt skönt att krypa ner i en kista o sova sova sova sova! Haha näh bara skojar! Även om jag är sjukt trött hade jag nog fått PANIK om jag blev nerlagd i en kista, usch!

I fredags gick jag ut med tjejerna - till Third o ja, nu börjar det kännas att man kanske borde leta efter nya ställen att sätta klackarna i taket i. Man känner vakterna där, kommer in gratis, får gratis drinkar o shots, men ja, det börjar bli uttjatat nu - I WANNA SEE THE WORLD! O Gtown är verkligen ett jättefint område med flera barer o klubbar som man kan besöka.

Största anledningen varför jag vill börja gå till andra ställen är pga av alkoholen. Drinkarna är så jävla starka (sorry för de starka ordet!) o hela dagen igår låg jag i sängen XD helt seg. Viserligen var jag väl hemma rätt sen på lördagsmorgonen. Klockan 7 på morgonen om man ska vara exakt ;) Haha, man borde ha filmat när jag kom upp klockan ett! K's o M's miner var helt strålande. Visade sig att K hade precis vaknat jag kom hem o barnen kort där efter. Ja jag var ganska avis innan jag somnade faktiskt. Tänkte på Ulrika som hade sovit gott i sin säng HELA natten då jag hade varit ute o härjat. Ja, men det var i alla fall en intressant kväll, den där fredagen. Suck..... FUCK HIM...!



- Love, xox -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0