- Blockhead -

Gah, nu går det under för mig! *uck *uck lks%¤hsdg#'sd" Dumskalle är jag verkligen!!!! Så smart som jag är tänkte jag hälla upp lite te till mig, men så tänkte jag så smart att jag borde hålla upp det i min flaska  - I PLAST! Men jag väntar med isbitarna eftersom tepåsen ska få .... öh, vad heter??  dela med sig av sina tesaker.. Jaja, skit samma, ni fattar väl. Så jag håller skållhet vatten i min plastflaska o vad händer då....?




JO DEN SMÄLTER JU!!!!! GAh så irriterad jag blir nu...!

Snart kommer nog M hem o då ska jag springa av mig mitt humör. Ska även träffa Sam som sagt. HAN KOMMER INTE FÅ DET LÄTT! Och tal om vattenflaskan igen. När jag skulle ta en bild tror ni inte jag heller ut lite av vattnet som fortfarande fanns kvar i den över min dator?!?!?! Jag ska inte ha tekniska saker så är det bara!



KNÄPPSKALLE helt klart mitt andra namn XD

- Love, xox -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0