- Being inlove -

Jag tror jag verkligen blir tokig på mig själv..! I fredags natt så var jag den goda samariten. Vanessas ex typ somnade utanför Third och polisen var nära att anhålla honom. De frågade om vi kände honom o vi sa självklart ja o jag o Wes körde hem honom till The Base. Mmm, jag har lovat mig själv att jag inte ska gå dit, men det fick bli ett undantag.

Haha XD lite roligt att tänka tillbaka dit. Jag vet inte om det är bara jag eller om det finns folk där ute som jag med, att hur jävla full man än är blir man så gott som nykter (i alla fall känns det så) när man behöver hjälpa någon annan. Jag ringde till A.J o frågade om han kunde hjälpa oss om det skulle vara så. Han lät rätt glad när jag svarade men kanske lite besviken att jag behövde hjälp med att hjälpa en annan. Hehe, i alla fall så lyckas vi hitta hem till Matt's bostad (shiit, rena turen att man inte blev tagen på bar gärning. Flickor får inte vara där! MILT SAGT, haha). I alla fall ringde A.J tillbaka o frågade hur det gick o sa att han kommer vara där om en liten stund, så jag bad Wes vänta lite. När jag ser A.J kliva ur bilen är det som en lycka i hela min kropp bara stiger. Det finns faktiskt inte någon annan som jag har varit så förtjust i tidigare här. Visst, det har funnits killar o så men ja, A.J är speciell på något vis. Han kramar mig riktigt hårt o det känns verkligen helt otrolig. JA, jag är verkligen kär i denna killen o med tanken på att jag träffade honom i okt förra året o så fort jag ser honom blir jag knäsvag o tankarna bara vimsar runt - SUCK!

Det dumma med hela situationen är att Wes var där, o hela den historien är komplicerad i sig. Killar...! Kanske borde bli lagd åt andra hållet, men tanken att dejta någon tjej som är lik mig - HAHAHA XD då hade jag nog gått under direkt ;) Så nä, jag får hålla mig till det komplicerade med killar istället. I alla fall när A.J kysser mig får jag lite smått panik över att Wes ser allt i backspeglarna. Hade det varit en annan killkompis hade jag helt klart sagt att jag stannar på The Base över natten men nä det gick ju inte. Fuck!

Så ja, nu sitter man här i sina tankar o tänker på honom så man nästan blir tossig! Fasiken med! Fick ett psykologsamtal med Sam igår. Thank you SAM, you really are the greatest one! ♥ Kommer nog bli mer snack imorgon :) Längtar ärligt talat jättemkt XD hahaha!

(försökt hitta bilden jag har på honom, men hittar inte den just nu - ovanligt eller vadå...?!)

- Love, xox -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0