- Alex toke my sunclasses -

Den skurken! Han tog verkligen mina solglassögon XD Men jag fick hans, hehe! Ja, vem är nu Alex. Hmm, tror det är Alex nr 3? Hmm, mm det stämmer nog. Det är Alex som jobbar på Starbucks i alla fall.

När jag kom in kunde jag inte välja vad jag ville ha! Hade fyra att välja mellan! Ganska jobbigt med Starbucks, så jag backade lite o gjorde Olle dolle doff o då kastar Alex en mugg på mig. HAHA, idiot ;) Hans kollega tittade jätteförvånat på honom o frågade om han kände mig. Han kände visst inte igen mig, troligen på håret. Alex kom fram till mig o såg ut som ett barn på julafton; Can I try your sunclasses? Please, please!! Come on, please! Så jag hade väl inget val. Han blev helt kär, haha! Stackars pojk.

 Så när jag väl skulle gå hade han lagt ner dem i fickan o såg ut som en ledsen valp att ge tillbaka dem. Så han hämtade sina glassögon o jag såg ut som ett miffo i dem, men men. Han ville så gärna ha dem, så han fick dem o jag fick hans. Tänkte att jag skulle ge dem till Tommy. Skulle visst vara något märke ;)

Nej nu måste jag återgå till städning. Första våningen klar, bara fyra kvar XD haha!

- Love, xox -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0