- A monday morning -

Godmorgon!

Jag o Ulrika har kommit fram till att jag ska lägga mig i sängen klockan 11pm o inte får jag ha på datorn. Jag kan ligga o läsa o så o lampan ska vara släckt efter 11.30. Ja, vad ska jag säga! DET GÅR RIKTIGT DÅLIGT XD I alla fall sedan mamma var på besök.

Eftersom jag tränar så mkt som jag gör (5ggr veckan) så är det viktgt med sömn o bör ligga på 8 timmar per natt. O detta hade jag i bakhuvudet igår. Jag måste gå o lägga mig....! Mmm, men så blev det inte! Ficik väldigt intressanta meddelande igår som verkligen satte igång min tankevarksamheten o jag låg bara o tänkte. Inte bra! Sedan andas man in o försöker att koncenterar sig att inte tänka utan känna sig tom, som man ligger på ett moln, men ändå kommer de där jädrans tankarna tillbaka ;) Ja, jag ska la inte klaga egentligen.

Jag kom på en sak som jag inte har tänkt på innan, men som jag trodde var självklar men nääh! De var det inte, suck. Nu blir jag bara ännu mer förvirrad men glad.

Nu blir det nog frukost. Magen kurrar ju som bara den!

- Love, xox -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0