Zumba...

... är den bästa träningspasset jag någonsin haft! I love it! Varför har inte jag varit på dem tidigare? Ett halvår?!?! Gah, dumma mig!

Tja, om du inte har provat på det, och du har zumba nära dig, prova det! It's a girls dream! Tja, åtminstone för mig och jag har en underbar tränare! Jag vet inte hennes namn men hon är superbra och full med energi! Haha!

Dansen? Tja, du skakar din rumpa som aldrig förr. Och inget dumt menat, men mörka människor, de vet hur skakar sina rumpor! På riktigt ...! Jag gjorde mitt bästa och jag kommer ha sån träningsvärk imorgon, det kan jag berätta med säkert redan ikväll!

Grejen med det hela i kväll, var att Sam (gah!) var bara tvungen att ta en titt. Inte det bästa att göra när CL gör sin sak. Jag blev lite arg och jag är kommer att kick his ass på fredag, när vi har vårt möte igen. Bokstavligt talat - vi har kickboxning;)

Då var det dags för duschen, jag luktar inte gott, men jag mår superduperbra!


BTW - Den andra tränaren var inte där så jag kunde inte säga något, men jag pratade med Alex:] Det gjorde hela min kväll! Haha jag gillar killarna på mitt gym! Jag går till gymmet glad, jag lämnar med ett leende - Jag är glad hela tiden (nästan i alla fall!)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0