YES!

Jag är överlycklig - nog den mest lyckligaste människan i världen just nu. Haha eller ja, nästa! Jag vaknade fem sekunder innan telefonen ringde. Lilla mormor som ville prata, men eftersom hon ringde till min mobil o jag befinner mig i källaren så svarade jag inte. Jag bara suckade o tänkte: Mormor jag ringer tillbaka om en stund! o bara fem sek ytterligare så hör jag barnen i en högre ton. Mitt i allt detta så börjar jag hosta o min hosta hörs så lagom panik att få lugna ner den. Ja, varför är jag då den mest mlyckligaste människan på jorden nu efter en "hemsk" morgon då man har blivit väckt på sin lediga dag?

JO, jag har inte ont i halsen längre!!! Woho, äntligen är jag på bättringvägar efter tre veckor :) Ända sedan jag sluta med antibiotikan så har jag haft ont i halsen o öronen, men det är bara en liten stund på morgonen. Nu har jag bara hostan (o det hjälper med hosttabletterna - jupp här är det inte hostmedicin som gäller utan hosttabletter!) o min täta näsa men jag är ganska säker på att jag är mot rätt håll nu. Jag tror faktiskt att jag kommer känna mig till o med mycket bättre i morgon o nästa vecka kommer jag vara helt i toppform - YES!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0