Vanliga fall

... brukar jag ligga i sängen tills nu, helt utvilad o små mysig, men det går ju inte när man jobbar på dagarna! Själv tycker jag att jobb som börjar så att klockan måste ringa innan sju borde vara för bjudet! Och innan sex? Noway! Jag är som sagt ingen morgon människa o jag älskar verkligen att ligga i sängen o dra mig in i det sista.

Idag var det en lugn morgon faktiskt. Båda barnen hade hot lunch så det var rena lyxen. Bara fixa lite snack o vatten! Så borde man ha varje dag. Tur att det är så i morgon med! Jag ska verkligen njuta!

Eftersom jag snart ska till stora A o passa lilla a så passade jag på att göra i ordning maten med. Jag ska även sitta barnvakt där med ikväll o måste bege mig vid tio i sju så det är bra om man har lite mat i magen. Vi brukar äta middag vid sex halv sju, beroende när K kommer hem. Och onsdagar är generalt lite stressiga då barnen har musikskola vid halv fem i Bethesda o vi brukar inte vara hemma innan kvart i sex, så tog tillfälle nu o handlade lite mat (gjorde bort mig igen - haha fruktansvärt!!) o gjorde Kyckling i tomatsås. Det blir bara att koka pastan när vi kommer hem o värma på kyckligen lite.

Dagens maträtt: Kyckling i tomatsås serverad med pasta o sallad. Mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0